29 Mart 2012 Perşembe

İlk Ses


Merhaba. Ben Rüya. İki buçuğum. Beşiktaş tutuyorum.
Bu Rüya'nın sesi. Rüya benim kızım. İki buçuğu geçti aslında. Üç oldu. Üç yıldır hayat onun sesiyle, komik, yorucu, zor, enerjik, şaşırtıcı ve neşeli geçti, geçiyor. İşte bu sesleri kaydetmek, zamanı durdurmak istedim. Büyüdüğünde ona bak bunları dedin, bunları düşündün demek istedim. Bir ömrün, çocukla birlikte kendini nasıl yenileyebildiğini ona ve kendime göstermek istedim.
İlk merhaba da onun merhabası olsun. Merhaba. Ben Rüya. İki buçuğum. Beşiktaş tutuyorum.
Rüya parkta arkadaşlarla tanışmak için hep bunu söyledi.  Ya da adını soranlara bir çırpıda söylediği de buydu. Şimdi bahar geldi, Rüya'nın sesi de kelimeleri de çoğaldı, büyüdü. Şimdi Ben Rüya. Üç yaşındayım, Beşiktaş tutuyorum, diyor. Kendini böyle tarif ediyor. Böyle tanımlıyor. En basitinden. En güzelinden. 

9 yorum:

  1. aramıza hoş geldiniz !!!

    YanıtlaSil
  2. Aa ilk yorumum :) Çok teşekkür ederim, hoşbulduk. Dün çok ilginç bir şey olmuştu. Şimdi ben essede dolaşırken puantiyeli mutfak önlükleri görmüştüm ve smilena görse bunları diye düşünmüştüm. Sonra hiç tanımadığım birisi için tam o'nluk diye düşünmek ne tuhaf demiştim. Neyse sonra akşam sizi blogunuzda kırmızı puantiyeli mutfak önlüğüyle görünce çok enteresan oldu. Sonra size bunu yazmak istedim ama çıkmadı. Yollamayı başaramadım sanırım. Zaten bu kadar zaman blog blog gezmeme rağmen kendi blogumu açamamın nedeni de buydu. Çok karışık geliyordu. Neyse öğreniyorum. Sonra siz de ilk hoşgeldine gelen olunca daha da enteresan oldu. İşte tesadüfler biz nasıl görmek istersek öyleler.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalaar:)
    ne hoş bir sayfa bu böyle.
    rüyanın maceralarını izlemek keyifli olacak çok:)
    samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanıza bayıldımm..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen.
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz tabiki..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bir tutam kekik kokusu esti buram buram.. pek severim. size de çok çok sevgilerimle.. :)

      Sil
    2. Merhaba, çok teşekkür ederim. :) Bir tutam kekik kokusu esti burnuma buram buram, pek de severim..
      çok sevgilerimle.

      Sil
  4. Siz de benim gibi blog dunyasında yenisiniz,hayırlı olsun.
    Bir ortak yon daha benim de kızınızla aynı yasta bir oğlum var :)
    Güzel paylaşımlar olması dileğiyle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim. Maşallah, Allah bağışlasın tatlı oğlunuzu. Ortak yönlerimiz çok desenize. :)
      Güzel günler, güzel paylaşımlar. :)
      Çok sevgiler..

      Sil
  5. Beşiktaş tutuyor ya zaten fethetti baştan benim kalbimi bu Rüya'cık:)

    YanıtlaSil
  6. Beşiktaş tutuyor eveeeet!! :)

    YanıtlaSil